Selecteer een pagina

De HANNA app die we al jaren gebruiken voor het reserveren en het rooster krijgt een transformatie.
Omdat we nieuwe wensen hebben, wisselen we van leverancier en kun je in de tussenfase de app alleen gebruiken voor reserveren.

Je hoeft zelf niets te doen!
De HANNA app zal het komend half jaar het mogelijk maken om gemakkelijker te reserveren met daarbij het overzicht van je huidige reserveren en up-to-date roosterwijzigingen en nieuws. De HANNA App zal meer passen bij wat jij bij HANAMI doet.

Deze week zal bij de Android gebruikers de wijziging zichtbaar zijn. Naar verwachting zullen volgende week de IOS gebruikers (Apple) de eerste wijziging ontvangen.

Kortom:
– De Hanna App is niet kapot en er missen geen knoppen.
– Het is werk in uitvoering voor een betere toekomstbestendige app die past bij jou en Hanami.
– We houden je op de hoogte omtrent de komende updates.

Wil je via de website reserveren kan dat ook: https://fhca.nl/reserveren