Selecteer een pagina

Prijscorrectie

Jaarlijks stijgen de prijzen in Nederland door inflatie. Dat heeft ook effect op onze kosten. Daarom verhogen wij jaarlijks op 1 april onze tarieven. Dit jaar doen we dit in juli. Hiervoor gebruiken wij het inflatiepercentage dat het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) vaststelt en een berekening van de extra structurele kosten. Dat noemen we prijscorrectie. De nieuwe prijscorrectie geldt voor alle abonnementen en diensten.

Veel gestelde vragen

Waarom corrigeert HANAMI de tarieven?

Jaarlijks stijgen de prijzen van producten en diensten. Onze kosten stijgen dus ook. Daarom passen wij alle tarieven aan. Naast de inflatie is er structurele toename in de kosten.

Wat worden de tarieven?

Alle abonnement gaan €1 per maand omhoog per 1-7-2025

Hoe krijg ik de informatie?

Je hebt de aankondiging van deze correctie gekregen bij het reserveren van je activiteiten.
De prijscorrectie is onderdeel van je contract.

Wanneer gaat de correctie in?

Wij passen de abonnementsprijs elk jaar aan op 1 april, maar dit jaar per 1 juli.
Dit betekend dat je einde juni  het nieuwe bedrag betaald voor het abonnement van juli.

Mag ik opzeggen?

Je abonnement is een maand abonnement. Opzeggen kun je voor de 25ste dag van de maand. Zeg je later op dan heb je één maand opzegtermijn. Opzeggen kan via de service pagina.